Vilken natt...

Vi har ju varit lite hårda mot Liam nu se senaste dagarna för att han inte vill sova på kvällarna och vaknat på nätterna och velat gå upp JÄTTE tidigt sedan ändå. Det fungerar ju inte i längden eftersom vi blir så trötta allihopa och nu har det äntligen blivit bättre. Har har ju bara fått sova en timme på dagis denna vecka och det ta ju självklart några dagar innan det blir bättre och igår kväll somnade han vid åtta (brukar annars vara vid nio) och Pappa fick lägga som annars bara setts som en lekkompis den tiden, sedan har han sovit hela natten (stoppade in nappen nån gång bara) och sedan vaknade han halv sju. 8 timmars sammanhängande sömn fick jag och gick upp fem minuter innan han vaknade...=)

Nu ska jag gå en vända med Nova och se om jag kan provsitta en soffa på andra sidan kyrkan...;-) Sedan bär det av till skolan några timmar. Gammelfarmor hämtar på dagis så Liam slipper vara kvar så länge...


Säg något snällt
Postat av: Hanna

gud va skönt för er att de funkar..då vet ni ju va som va problemet! :-D

2010-03-04 @ 14:00:42
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Ida

Nämen, säg inte att du varit hit och jag inte var hemma. Du får komma igen!

2010-03-04 @ 20:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0