Trött...

...just nu är jag såååå trött... Nätterna är inte så bra och jag skulle egentligen behöva sooova men det får väntas med till ikväll...=)

Igår var vi och lekte hemma hos Hanna, Maya och Kerstin och Liam lyckades ramla över Kerstin. Det absolut värsta som kan hända, hände, och det får INTE hända igen! Änglavakt hade lilla gumman och nu kommer ingen att lämna på golvet igen. Vi har ju aldrig lämnat innan och egentligen var vi inte mer än 1 meter bort men det går såå fort och helt plötsligt ser man Liam ramla över henne och jag kastar mig fram och rycker upp honom och Hanna kastar sig i sin tur fram för att ta upp Kerstin. Fy vilken känsla! Men var ju tvungen att sms:a imorse och fråga hur det var och det var bara bra med Kerstin!

Annars pluggar jag för fullt och skickade in ett utkast till min handledare idag. Men jag hade tänkt att skriva till lite mer innan imorgon så att jag får det gjort.

Nej nu ska jag äta lite...

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0