Ny vecka...

...och jag måste jobba med exjobbet denna vecka då jag ju fick börja om förra veckan för att det visade sig att det jag tänkt inte skulle gå att genomföra. Men nu tror jag att jag har hittat något genomförbart dsom kommer att bli både bra och intressant. 

Liam sov ju hos Morfar mellan lördag och söndag och det gick jätte bra...=) Dock verkar det ha tagit på krafterna så han sov till kvart i åtta i morse...

Nu är han på dagis och fick till sin stora förtjusning se att Maya var där så han hade inte riktigt tid att vinka när jag skulle gå....=) 


Jag och Nova den enda soliga dag vi hade förra veckan...


Premiär för bobåkning i lördags innan vi åkte till Morfar...

Nej nu är det bäst att jag sätter igång här...  


Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0