Fredag!

Jaha då var det fredag idag igen då. Veckora går så fort så jag hinner ju inte med... Idag ska jag fixa med arbetet och så ska jag passa på att städa när Liam är på dagis.

Igår kväll var Liam så trött så trött men när jag skulle lägga honom så ropade han bara på sin Pappa och skulle ut ur rummet. Så vi bytte plats men då ropade han på mig istället så det slutade med att vi låg där inne båda två...;-)

Körde vår bil till Borlänge igår förresten. Det var ett tag sedan nu...=) Den ska in igen den nittonde för det var ju klart en massa andra fel på bilen, men sedan ska den väl fungera bra igen hoppas jag...
Vi har så många människor runt omkring oss som ställer upp fast de inte behöver, och just nu känns det inte som om ett tack räcker längre....

Blev inget provsittande igår, så jag gör ett nytt försök idag....;-) Jag kommer vid lunch Ida om det går bra? =)

Trevlig fredag och trevlig helg...


Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0