Vaccination

På fredag ska Liam få sin andra dos vaccination. Måste åka till Smedjebacken för det eftersom de tror att vi fortfarande bor där tydligen och jag har ingen lust att yttra mig om det om det skulle bli nåt krångel. Dagis gick bra idag. Han var ute och lekte medan jag satt inne och läste den sista halvtimmen. Väldigt trött när vi skulle åka hem men jag hann få i han lite mat innan han slocknade. Tänkte att vi skulle åka och hälsa på pappa sedan när han vaknat. 

Köpte en almanacka igår. Kan inte fatta hur jag klarade mig utan en sådan förr. Min tanke i början av året var att eftersom det inte blir så mycket föreläsningar och så så skulle det i alla fall inte vara så bråttom att skaffa en men igår fick jag nog för då kände jag att jag snart skulle glömma något väldigt viktigt...;-)

Mormor och Morfar: Vi tänkte komma och hälsa på er båda två i helgen om ni är hemma, bara inte Liam blir dålig av sprutan vill säga. Har en uppgift som ska vara klar på måndag morgon så lite barnvakt skulle inte skada, men jag förmodar att det ändå är Liam ni saknar mest så...;-) 

Nej men om man skulle göra lite nytta....kanske....  

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0