På mormors begäran...

Skrev ett långt inlägg för några dagar sedan eftersom mamma/mormor poängterat att det var lite få uppdateringar men självklart lyckades det försvinna och så orkade jag inte skriva ett nytt just då...
Men nu tänkte jag göra ett nytt försök!

Har haft fullt upp med skolan hela veckan. Slutseminarium med redovisningar och opponeringar så jag har inte hunnit med så mycket annat. Vilket märktes på tvättkorgen kan jag lova...
I onsdags när jag skulle åka hem från det första seminariet gick självklart bilen sönder (tredje gången detta händer mig efter borlängevägen, med tre olika bilar). Trodde jag skulle frysa ihjäl innan Patrik hann fram och sedan var vi ju tvungna att dra hem bilen i detta hemska väder, det var inte roligt!!!
Lyckades i alla fall hitta både bil och barnvakt till torsdagen så det ordande sig i alla fall...=) Patrik ska titta närmare på bilen i helgen så får vi se. Måste ha en bil till veckan för jag ska till Borlänge på tisdag. Skulle även behöva en barnvakt, några miljoner, en städerska och någon som hittar ett intressant exjobb åt mig också men man kan ju inte få allt här i världen...;-) Nä men Liams inskolning börjar på onsdag och jag pratade med dagis idag och skulle det krocka med något som jag måste vara med på i skolan så gick det att ordna, men det tror jag inte att det ska vara. Det är bara tisdagen som blir lite svår, men jag har några dagar på mig att ordna det.

Idag har det i alla fall städats och tvättats här. Liams Gammelfarmor kom på besök på eftermiddagen, det tyckte han var roligt. Han fick en jättefin traktor med tillhörande vagn med en massa djur i som lät och traktorn spelade och körde framåt själv. När Patrik kom hem från jobbet blev det mat och pappatime en stund...=)

Nu borde jag jobba lite här eftersom jag ändå sitter själv men jag orkar inte. Funderar på att gå och lägga mig fast klockan inte är mycket... får se hur jag gör...

 

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0