Måndag...

Hade lovat mig själv att jag skulle plugga MYCKET idag men nej då. Fixade med en massa annat när liam sov så klart...

I lördags fick ju Liam magsjuka också så klart. Spydde fem gånger på raken för att sedan somna som en stock i mitt knä. Jag lade mig med honom på golvet i hans rum. Sedan vaknade han klockan elva, pigg som en lärka och frågade efter pappa... Var super glad och pratade och dansade och drack vatten i en timme tills jag gav upp och flyttde in oss i sängen igen. Skulle bara ut i köket och då spyr han upp allt vatten igen stackaren. Men han somnade om kort efter det och sov hela natten. Han var som vanligt igår och har även varit det idag så det var nog en mild variant tror jag. Varken jag eller Patrik har känt nåt heller.

Imorgon blir det dagis i alla fall.

Liam nya idoler är Teletubbies som han fått två DVD-filmer med. Han har bara på några dagar lärt sig att ta efter det de gör. Kramas, ramla, sätta fingret vid munnen och säga sssshhhhhh och så har han försökt sig på att säga Vakna men det var lite för svårt än...=) Av mig har han lärt sig att säga kaka och backa. Det förstnämnda slutade jag dock med ganska fort eftersom han skulle ha en varje gång vi sa det. Sen kan han lägga armarna i kors över bröstet för det gjorde jag här en dag och så suckar han som aldrig förr när det ligger saker på golvet för så gör ju jag också...hihihi...;-)

Nä nu måste jag lägga monstret här tror jag så att jag kanske får nått gjort innan jag däckar...

Säg något snällt
Postat av: Mormor

Saknar mitt lilla "monster"! Vi kanske kan ses till helgen, eller???

2010-01-25 @ 20:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0