Godmorgon torsdag...

Trööt är jag just nu. Satt uppe med skola till halv elva, sedan tittade jag lite på TV innan jag kunde somna och lagom till jag somnat läckte Liams blöja igenom pyjamas och allt så det var bara att stå upp och fixa allt det innan man kunde sova igen. Sedan somnade Liam tidigt igår så han vaknade redan klockan sex imorse....
jaja idag måste det skrivas mer på arbetet och städas lite om jag orkar...

Vi har iaf bott i lägenheten i snart två veckor och vi trivs bra. Vi sålde huset i måndags och det kändes väldigt skönt. Igår ringde den nya ägaren och sa att vattnet frusit och ville veta om det hänt oss nån gång, vilket det inte gjort. Det är ju egen brunn och det finns små element som gör att det inte ska frysa men med tanke på hur kallt det är så kanske det inte är så konstigt. Jag är glad att det inte hände oss iaf!

Jag har kommit in på alla de kurser som jag sökt till våren också...=) Ska skriva exjobbet, läsa juridik och marknadsföring. Sedan skulle jag behöva en praktikplats för att samla på smig lite erfarenhet. Skulle behöva undefär 12 timmar extra per dygn också för att hinna med det...;-)
Nu väntar vi på dagisplatsen som väntar på oss och sedan börjar inskolningen förhoppningsvis den 18:e.

Nu drar Liam i min hand här.

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0