Godmorgon måndag...

Här hann vi upp så att Liam fick säga hej då till pappa innan han åkte till jobbet. I fredags sov vi ju när han åkte och Liam frågade efter honom hela dagen sedan så fast det var tidigt så var det ändå skönt att han fick se vart pappa tog vägen...=)

Helgen har väl inte bestått av så mycket. Vi har äntligen kunnat vara ute utan att frysa ihjäl så det har vi varit både lördag och söndag. Annars har vi väl inte gjort så mycket. Ingen bil i sikte heller så det blir till att låna igen denna vecka eller eventuellt ställa på den gamla gamla bilen som står i garage just nu. Tyvärr är det den enda som går just nu och jag tar mig hellre någonstans med den än att sitta fast här. Måste ju kunna ta mig till skolan några gånger och sedan till dagis från och med onsdag.

Inatt var det förresten strömavbrott här och självklart lyckades blöjan läcka så det fick jag fixa i mörkret. Men det gick bra och till min förvåning så somnade Liam om på en gång efter det. Det brukar han inte göra och vi brukar ju alltid ha en liten lampa tänd hela nätterna så jag kanske ska börja släcka helt på kvällarna istället.?

Idag måste jag fixa skola som vanligt. Kolla böcker som behövs och vänta på svar från ett företag som var intresserade av ett samarete med mitt exjobb. 
Men först duschen så jag vaknar ordentligt, allt annat är redan klart med tanke på att vi var uppe halv sju...=)



 

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0