Tisdag

Har precis kommit hem från en lång promenad med hunden. Behöver åka in till Ludvika en vända så jag ville köra slut på henne lite eftersom hon kommer att vara ensam hemma ett tag...;-)

Liam har varit ledsen nu både idag och igår när jag lämnat honom på dagis men igår ringde jag igen efter en timme och då hade det gått över på en gång och det gjorde det säkert idag också... Dock var han väldigt trött redan när jag lämnade honom idag eftersom han öppnade ögonen kvart över fem imorse.

Nej nu ska jag ta mig ut i bilen och se om jag hittar nåt roligt på stan och så skulle det visst fikas semlor här när pojkarna kommer hem från jobb och dagis...;-)

(Mamma: Jag har böcker fram till vecka 11, så du kan se dig om efter böcker från v. 12)

Säg något snällt
Postat av: Hanna

va gott med semla, själv ska jag banne mig hålla mig från sånt i veckorna nu har jag bestämt :-) vi får ta sällskap på en promenad nån dag tycker jag??

2010-02-16 @ 14:06:25
Postat av: Liams Mormor

Jag ska se vad vi kan göra åt bokproblemet. Jag längtar efter min lilla terrorist. Vi får ses nästa helg.

2010-02-17 @ 19:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0