Redan fredag...

...och trött är jag... Fast det är ju inget ovanligt så....

Idag hämtade jag Liam från dagis redan klockan tolv eftersom det ju är helg nu...=) Han somnade redan i bilen påväg hem och sov i ungefär en och en halv timme så jag hann klart med en uppgift som ska vara klar på måndag 08:00...skönt! Dock hittade jag inte allt jag ville ha med men det får duga...

Härligt väder är det också och vi var ute en stund här på eftermiddagen och åkte pulka...

Snart kommer Patrik hem från jobbet. Vi väntar allihop nu...=)

Trevlig helg!


Säg något snällt
Postat av: sara

jaha, men då kan han ju mycket! liv kan inte mer och hon fyller 2 nu om en vecka. fast hon förstår i princip allt man säger istället, det är drygt :P jamen resan är ju inte dyr, och ni får ju bo här! och shopping? vem behöver shopping när man har LONDON. höhöhö :D

2010-02-12 @ 17:45:11
URL: http://ssarasolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0