Godmorgon Måndag

Snart ska vi ge oss iväg till dagis. Liam var påväg redan igår...;-)
Vi har haft en väldigt lugn helg här och egentligen inte gjort så mycket. Var in till stan och handlade i lördags hela familjen men annars har vi bara varit hemma. Inte har man kunnat gå ut heller eftersom det antingen varit snöstorm eller iskallt...=( Bara korta vändor med Nova har det blivit eftersom den stackars lilla hunden hoppat fram för att det varit så kallt om tassarna....

Idag väntar jag ett mail som jag hoppas kommer så att jag kan ändra hela syftet med mitt exjobb...japp så roligt har jag det.... Sedan hoppas jag att det kommer böcker och linser med posten så att jag kan läsa och se världen igen.....;-)

Ha en trevlig dag....


Säg något snällt
Postat av: Hanna

träffade Liam på dagis idag :-P han kom o log lite lurigt åt oss, hehe.. hoppas vi kan boka in en dejt i veckan nångång..tyvärr så måste vi va hemma o elda när de är såhär kallt iaf..kram

2010-02-22 @ 11:08:31
Postat av: Mormor

Himmel va du är go unge. Kram

2010-02-22 @ 15:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0