En briljant idé...

...som kanske inte var så briljant ändå...

08:00 kommer jag på att vi ska gå till dagis, barnvagn och hund, på en ordentlig promenad upp till dagis... 08:32 kom vi iväg. Första biten gick det bra men sedan kom vi till cykelbanan där det inte var plogat och det tog på krafterna kan jag lova. Längre tid än jag hade tänkt mig tog det också men vi kom fram tillslut...=)

Sedan börjar mycket annat lösa sig också nu så idag är jag extra glad...=)

 


Säg något snällt
Postat av: Hanna

nyfiken jag blev nu då!! tell me tell me!! vi får ses efter helgen tycker jag?? kan ju ta med vagn o vovve till er så kan vi promenera. kram

2010-02-18 @ 16:21:07
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0