Suck...

...Inget dagis idag heller då. Liam somnade som vanligt igår kväll vid åtta, men så en stund efter så vaknar han igen och är JÄTTE ledsen. Spelade ingen roll vad jag gjorde. Tror han vaknade fyra gånger på två timmar och så var han JÄTTE täppt i näsan. Hoppades på att det var för att han varit så ledsen men nä så var det
 inte...=( Vaknade nog ungefär tre gånger till under natten och bara satt där eller slängde sig runt i sängen alldeles förstörd. Somnat om tillslut av ren utmattning... Vill ju inte smitta ner någon annan på dagis så det blir hemmadag idag! Funderar i och försig om det är tänder men eftersom jag inte är säker så är vi hemma... Ska till skolan på eftermiddagen så då får han vara med Patrik.

Igår var vi ute på eftermiddagen. Plockade in en del ved och tog en sväng i pappans bil. Häromdagen när jag var i skolan så fick Liam sitta i Patriks knä och hålla i ratten medans Patrik kopplade in en knapp, så igår när han startade den så var Liam där direkt och skulle vara med...;-)
Dock fick han inte sitta vid ratten när vi åkte... Dumma mamma...

Nä nu måste jag kolla igenom de artiklar som vi ska läsa till föreläsningen i eftermiddag...

Säg något snällt
Postat av: Hanna

o vi är också snoriga..sjutton va drygt!

2009-09-10 @ 11:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0