Pigg mamma vs. trött Liam

Funderar på om jag ätit något eftersom jag just nu är sååå pigg... Kände redan igår kväll att nu klarar jag allt så det vore ju synd att inte engagera sig i något så stackars Liam har inatt haft en fruktansvärt dum mamma! Han vaknade vid halv ett och tyckte då att jag skulle gå ner och göra välling åt honom, vilket jag inte gjorde. Framför allt för att han inte behöver äta nattetid längre och så hade han ätit så bra på dagen OCH druckit en hel flaska fyra timmar tidigre! Ingen respons fick han vad han än gjorde så till slut gav han upp. 1-0 till mamma!

Fick väcka honom kvart i åtta imorse för att vi skulle hinna till dagis i tid. Det hanns bara med frukost och påklädning så... 



Liam påväg till dagis OCH fotografering...;-)  

Nu ska jag ta en lååång dusch i lugn och ro och sedan ska huset städas innan Liam hämtas och så blir det lite besök här kl 14....

Åhh förresten har ju precis varit ute på en lång promenad, så skönt!

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0