Nu är dagen igång...

Lämningen på dagis gick jätte bra... Liam var så glad att se alla igen och de var nog minst lika glada de andra med tror jag...=) Stannade dock kvar en stund eftersom de var påväg ut och alla barnen skulle ju kläs på först...

Jag har hunnit läsa ett kapitel till föreläsningen i eftermiddag och ska snart ge mig i kast med en artikel också. Organisation och ledarskap heter kursen och den är faktiskt väldigt intressant.

Liam har förresten lärt sig att klättra upp i soffan nu så igår var det dax att ta bort blommorna i fönstret. De fick flytta ut i köket så nu blev det äntligen bättre där, men här i rummet är det väldigt tomt, men men...

Tror att jag glömt å säga att Liam kan säga Tack nu också, eller ack säger han men ändå...
Sedan fick han nya gympskor och gummistövlar förra veckan. Stövlarna vägrar han ha på sig men skorna ÄLSKAR han. Ska ha de på sig hela tiden helst annars går han och bär på dem...;-) Egentligen är de lite för stora men det gör tydligen ingenting så han fick ha de till dagis idag...

NÄ nu är det bäst att jag fortsätter här så att jag hinner innan monstret ska hämtas....


Den 27 september förra året, inte ens ett år sedan...

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0