Måndag och ny vecka...

Helgen här har varit lugn och skön. I lördags var vi upp till Dala-järna och hälsade på. Där fanns det hästar, katter, en stor studsmatta och en snäll kompis vid namn Erik. Fika och mat får inte glömmas så Liam trivdes...;-)

Igår var vi bara hemma. Var ute här på gården och plockade lite, gungade och åkte och köpte fika som vi smackade i oss på eftermiddagen. Sovit länge har vi gjort också så jag var tvungen att ställa klockan imorse så vi inte skulle komma försent till dagis...;-)

Nu ska vi äta frukost här och sedan bär det av. Liam har ju inte varit på dagis sedan tisdag förra veckan så jag hoppas att det ska gå bra. Men jag har inge bråttom idag eftersom jag inte ska till skolan förrän på eftermiddagen så... 

Ha en trevlig måndag!

  

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0