Jag är ingen mördare...

För andra gången på kort tid hittade jag en spindel i badkaret. Förra gången fick Patrik ta den eftersom jag har väldigt svårt för att döda djur, vad det än är... TÄnkte först att jag skulle låta den va men jag gjorde det en gång tidigare när det satt en spindel på väggen och det slutade med att den satt på mitt finger när jag städade där inne några dagar senare....



Det tog ett tag innan jag kom på det men jag fångade honom så klart istället. Dubbelt så liten blev han och när jag kastade ut honom så sprang han iväg... Ja jag tycker synd om dom tyvärr...

Liam är fortsatt dålig. Hängig och orkar inte så mycket åt gången. Vi tar det lugnt idag med så får vi se... Vi är själva idag så får se vad vi hittar på här hemma...

Säg något snällt
Postat av: Sofia

haha! jag skulle ha spolat ner den, med MYCKET vatten!:P

2009-09-03 @ 09:27:36
URL: http://sodiro.blogg.se/
Postat av: Louise

har inte glömt bort din blogg, har bara haft lite annat o tänkt på o inte mått sådär super bra :/(

2009-09-04 @ 13:25:01
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0