Inte mycket sömn...

...och har ingen att skylla på förutom mig själv... Liam somande sent igår (mitt val) men har sovit bra inatt i alla fall. Något litet ryck bara för att sedan somna om... Men vid fem vaknade han och hostade och lät hemsk så jag tänkte vara snäll och gå ner och värma välling då jag tänkte att det kunde vara skönt för halsen. Dumt tänkt då han sov som en stock när jag kom upp igen...;-) Jag lade mig igen men kunde inte somna om så gick upp vid sex igen...
Mycket att tänka på nu så till och med jag har svårt att sova... Det händer inte ofta kan jag lova! 

Idag har jag föreläsning på eftermiddagen sedan blir det nog myskväll här hemma. Jag har fortsatt liiite ont i halsen hela tiden men det verkar inte gå längre än så *peppar peppar*.... 

Känner för en promenad idag men får se om det hinns med...

Säg något snällt
Postat av: Hanna

hejhej!! Hur är det med er nu då?? Jag är superförkyld nu..suck..o maya är förkyld hon med. hoppas vi blir friska snart så vi kan ses i veckan iaf!! kram

2009-09-13 @ 20:45:31
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0