Godmorgon Måndag

Vi är fortsatt lite krassliga idag så det får vänta med dagis. Hoppas på imorgon istället....

Den här veckan är det massor som behöver göras så nu hoppas jag inte att det blir en sjukdom till i detta hus. Ska i alla fall skriva en lista över vad som behöver göras eftersom mitt minne inte är det bästa, så får vi se vad vi hinner med. Helgen har varit VÄLDIGT seg. Får ju inte lämna rummet när Liam är sjuk eftersom det bara är mamma som gäller så han har varit mest nöjd när jag suttit på samma plats och han kunna leka runt mig....

Har skola hela tisdagen och hela fredagen den här veckan. Skönt att ha hela dagar istället för flera halvdagar. Det tar ju lika lång tid att åka som föreläsningarna är så....

Nä nu är det nog frukost som behövs här tror jag...

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0