Funderingar...

Fredagkväll. Skulle ha varit i skolan hela dagen idag men eftersom Patrik fick åka iväg på jobb så blev jag hemma. Så länge det bara är föreläsningar så fungerar det så, bara det inte blir för många så klart!
Sitter här själv nu i alla fall då Liam precis somnade som en stock...hmmm undra vad vi gjort idag...;-) 
Har popcorn som jag tänkte äta till Idol...

Idag kom huset ut på hemnet.se. Redan nästan 100 personer som tittat in så om en av dessa är intresserad så är det ju bra...=) Så varför ska vi sälja "drömhuset" då? En mycket bra fråga som jag inte riktigt kan svara på... Är kanske inte en riktig "husmänniska", som tycker om att ägna sig åt att klippa gräsmattan, skotta snö, rensa rabatter m.m. m.m. I liten skala skulle jag kunna tänka mig det, men eftersom det är blankt nej till ett radhus från min andra halva så kan jag nog glömma det...
Vart ska vi ta vägen då? En ännu mer intressant fråga... INGEN ANING! Vi är inte det minsta överens och jag kan väl inte påstå att det lockar speciellt mycket med en "ludvikahemlägenhet" heller.... Svårt, svårt, svårt... Hur stort/litet ska vi skaffa? JAG BLIR TOKIG! Ingen del i min kropp är överens med den andra...
Jag har hittat min drömlägenhet, kändes rätt direkt jag kom in, men den ligger helt, helt fel! Man kan ju inte flytta till ett ställe när man inte har något där att göra....=( 
Min dröm är att köpa en lägenhet, 4rok, med STOR ballkong eller liten uteplats som vi kan renovera helt själva. Eller så kan den se ut såhär   ;-)

NÄ nu ska jag sluta fundera, poppa popcorn och vänta på Idol...

Säg något snällt
Postat av: Sara syster

OJ ska ni sälja huset! Det hade jag ingen aning om.

Jag tycker ni ska flytta till ett radhus på knutsbo eller till ett sånt där lägenhetshus på stan ;)

2009-10-01 @ 11:46:33
Postat av: yasmine modell och blivande mamma

allt bra? kram

2009-10-03 @ 15:53:32
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0