En bra dag...

Liam har varit på strålande humör hela dagen. På dagis hade han varit på världens bushumör och varit superglad. Sedan var han hemma med Patrik på eftermiddagen och de hade varit ute mestadels och Liam hade varit så nöjd hela tiden....=)

Jag hann träffa solstrålen några timmar i alla fall innan det var dax för sängen. Han är så rolig nu förresten för om man ber honom att dansa så sätter han igång på en gång och böjer på benen och flaxar med armarna...;-) Góunge

Har köpt lite julklappar idag också. Grannbarnen var här med jultidningar... Det var några andra här igår och frågade men eftersom jag vet att Johan och Ellen säljer varje år så valde jag att vänta på dem och redan idag kom de förbi...

Nu ska jag väl sysselsätta mig med nåt hade jag tänkt, är själv så...


Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0