Dagen...

Liam sitter just nu och äter lite banan. Har inte varit lätt att få i honom något, lite köttbullar och makaroner och lite pannkaka har gått ner. Och när Liam inte äter pannkaka så är det nåt fel kan jag lova! Är ingen som försöker truga i mat heller eftersom jag vet att han äter när han är hungrig och vatten har han fått i sig som vanligt så...

Jag har i alla fall möblerat om på övervåningen idag. Men vi måste verkligen ha något till våra kläder. Byxor, skjortor och större tröjor ligger just nu bara på Liams gamla vagn och på en fåtölj och det är ganska jobbigt när man ska ha något som ligger underst... Hade tänkt att göra en egen anordning men nu går det inte när jag har gjort om där uppe och en garderob finns det inte en chans att vi får in så ja, jag funderar...

Vi har i alla fall hittat en sängram som vi vill ha...


Så nu är det bara att börja spara då... Målet är att få den innan jul...=)

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0