Veckan...

...har försökt att komma in på bloggen några gånger under veckan men då det tagit för lång tid så har jag struntat i det... Jag är stressad som vanligt så här i slutet av kurserna då det är tentor och arbeten som ska göras och redovisas så jag gör inte så mycket annat än att pluggar just nu. Sedan prioriterar jag att vara med min pojkar så att de inte glömmer vem jag är...;-)

Förra veckan hade vi en visning och nästa vecka blir det två så vi försöker att ha det städat hela tiden så man slipper det precis innan varje gång. Det är lite jobbigt att behöva fly hemmet titt som tätt men det är bara att bita ihop och hoppas att det ger resultat...=) Vi har lite smått börjat diskutera hur vi ska göra men det är fortfarande många frågor som måste besvaras så det är svårt att ta något beslut än... Sedan vill vi ju gärna sälja innan vi tänker på annat...

Nu ska jag duscha och sedan blir det lite tvättning och så här på förmiddagen...

Lägger in lite bilder på Liam från förra helgen...


Förra lördagen var vi och hälsade på både mormor och morfar och Liam var med och tittade så att morfar gjorde rätt när han bytta däck...


Det var väldigt roligt att leka i vattenpölarna där på parkeringen så, så fort att ser en nu så skyndar han sig dit...=)


I söndags tog vi självklart en promenad...



Trevlig helg!!!!


Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0