Så var det fredag...

...har lovat mig själv att imorgon när jag vaknar så har jag glömt denna dag, så jag tänkte att det var bäst att skriva om den nu...hahaha.... Nä men tentan som jag hade var skitsvår. Eller inte svår för den som tränat på just det sakerna, men det hade ju inte jag gjort då... Hur mycket som helst att lära sig och inga av de 250 saker som jag lärt mig var med! Ähh nu ska jag sluta älta det, kan ändå inte göra nåt åt det nu.
Eftermiddagen förgylldes av ett till stort skämt, nämligen en muntlig redovisning. På lunchen hittade en av gruppmedlemmarna ett fel i vår uträkning och när vi sedan tittade närmare på talet, som för övrigt var 5 A4 sidor, så fanns det ett antal fel till. Vi lyckades ändå inte få ut det där j*vla taletfast vi höll på i över en timme, så vi fick gå igenom det vi gjort fast med helt fel siffror...
NU ÄR DETTA REDAERAT!

Det var fem stycken som var och tittade på huset igår och mäklaren ringde idag och så att vi skulle köra på onsdag nästa vecka också eftersom det kommit in intressenter efter gårdagen. Samtidigt som jag tycker att det är roligt att intresse finns så är det liiite svårt. Igår när vi städat och plockat undan här hemma så blev det ju så fint... MEN jag tänker på anledningarna (som är många) och de får helt enkelt ha första parkett....
Förmodar att vi snart måsta ta diskussionen vart vi ska ta vägen. Det kommer inte att bli lätt... Många saker spelar in och just nu är vi inte överens för fem öre. 

Nä nu ska jag kolla lite på kurser för nästa termin, om jag orkar...   

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0