Lördag...

Hittade den här inne på en blogg jag brukar läsa så jag tänkte ta och svara på den jag med...

1. Hur gammal är du om fem år? 27 år
2. Vem var den sista du träffade? Förutom de jag lever med så var det nog Emelie från skolan.
Hur lång är du?
Haha... 157 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? En jätte äcklig film som patrik tvingade mig att se, och det värsta var att den var verklighetsbaserad! Kommer inte ihåg vad den hette.
5. Vem ringde du senast? Patrik
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Ja vi får göra det" till Emelie
7. Vad är dagens planer? Duscha, tvätta, städa, äta och tända ljus på kyrkogården i Grangärde.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa! Kan sms:a en stund men sedan ger jag upp och ringer.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda men med bara ett hus mellan dom så går det bra...=)10. När såg du senast din mamma? I tisdags.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå.
12. När vaknade du idag? Kvart i sju
13. Har du någon gång hittat en katt? Hmm, tror inte det.
14. Vilken är din favoritplats? Stolen vid datorn och sängen
15. Vilken plats föredrar du minst? Harväldigt svårt för att sitta i soffan tyvärr...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Det får tiden utvisa...=)

17. Vad skrämde dig som barn? Mycket...

18. Vem fick dig att skratta senast? Liam igår när han hade en allvarlig diskussion med sig själv vid matbordet...

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja det är jag nog...
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? En t-shirt om det räknas som kläder
22. Hur många kuddar har du i sängen? Sju stycken
23. Hur många landskap har du bott i? Två, Hälsingland och Dalarna
24. Har du någon gång spytt på fyllan? En sotr anleding till att jag inte dricker, hatar att spy!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Jo det tycker jag väl att jag är...
27. Vilken är din favoritglass? Daimstrut
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bli skuldfri och åka på en fantastisk resa
29. Tycker du om kinamat? Ja, men jag blir illamående och ibland riktigt dålig tyvärr...
30. Tycker du om kaffe? NEJ
31. Vad dricker du till frukost? Olika. Igår nyponsoppa, idag lättdryck
32. Sover du på någon särskild sida? Gärna på höger sida eller på magen
33. Kan du spela poker? Ja tyvärr.
34. Tycker du om att mysa? Ja det gör jag väl, men jag har hemskt svårt att sitta still.
35. Är du en beroendemänniska? Jag försöker att inte vara...
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? A.J. i Backstreet boys. Min storasyster påminde mig alltid om det när jag var mindre.
37. Vill du ha barn? Ja ett barnn skulle ju intevara fel, själv fick jag ju bara ett monster...;-)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja faktiskt. När vi krockade fick vi åka från olycksplatsen till kaffestugan efter borlängevägen.
40. Föredrar du havet eller en pool? Hmmm, en pool tror jag.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Liam
42. Äger du dyra smycken? NÄ det kan jag väl inte påstå.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nää
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En leverpastejsmacka
45. Vem är den roligaste människan du känner? Patrik och Liam som är av samma skrot och korn
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett vid ögat. Tror att jag fick det när jag ramlade på cykeln men är inte säker...
47. Vad har du för ringsignal? En mycket pinsam sådan som jag verkligen måste byta NUUUU!
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Inte sedan jag var riktigt liten men sedan jag var i tio-tolv- års åldern.
49. Flirtar du mycket? Nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I våran hall
51. Kan du byta olja på bilen? Haha när det kan jag väl inte påstå
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Någon hemsk skolbok
54. Läser du dagstidningen?Expressen och Aftonbladet på internet, annars ingen
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Haha nä det gör jag inte
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix megapol

8. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Summan av räkningarna

59. När var du i kyrkan senast? Förra året den här dagen eftersom svärmors sambo dött. Ska tända ljus för honom idag.


Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0