Lördag kväll...

Länge sedan jag skrev nu... Har ju både tenta och visning av huset nästa vecka så det finns lite att göra....=)

Idag har jag städat köket ordentligt och börjat i badrummet. Har även plockat ihop en massa uppe i kartonger som ska köras till mamma så länge och så har vi städat ur garage, förråd, vedboden och så...
Vet inte riktigt hur vi ska hinna allt men det får gå som det går...

I torsdags var vi och hälsade på Pappa/Morfar eftersom Liam vägrade sova efter dagis och jag satt mest bara här och väntade på att han skulle somna.

Jag har somnat med Liam två gånger den här veckan också, vilket aldrig har hänt innan...

Nu måste jag äta för magen skriker. Ska visa lite kläder Liam fått idag också senare...

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0