En stressad måndag som snart är över...

Efter att jag lämnat Liam på dagis i morse packade jag in fulla bilen, från golv till tak, med kartonger och plastsäckar för att köra det till mammas förråd. Inte så trevligt att visa ett hus fullt med saker så lite fick flytta redan nu... Sedan var det bara hem och börja städa. Hann med en ordentlig genomgång av sovrummet innan det var dax att hämta Liam på dagis. Han hade sovit en stund på förmiddagen där så han somnade inte påvägen hem som han brukar så vi var ute medan Patrik och hans pappa fixade med lister inne.




Det var ganska varmt ute på eftermiddagen så det blir lite mindre kläder...

På eftermiddagen har mamma/mormor och moster Sara varit här och hjälp till att tvätta fönster och städa. Tack för hjälpen!

Nu är det någon här som vill gå och lägga sig så det är bäst att jag fixar välling. FÅr inte somna med liam ikväll för jag måste hinna plugga lite också!!!!!!!!! INTE SOVA LINDA!


Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0