Dyr pannkaka och en vrång son...

Liam har kommit på hur roligt det är att klättra på TV-bänken och det som är ännu roligare är när jag försöker se arg ut och säger åt honom att så får han INTE göra. Eller ännu bättre när jag ställer saker på den för att han INTE ska ta sig upp så att han får anledning att riva ner allt och skynda sig upp ändå...;-)
Han kom på det här för ett tag sedan också men det gick över, tror tyvärr inte att vi kommer att ha samma tur denna gång!

Igår när jag värmde mat åt honom så stoppade jag fingret i munnen efter att jag kännt efter om det var varmt och när jag sedan tittar på Liam så gör han likadant. Tog ett tag innan jag kom på vad han gjorde bara...;-)

Hoppas få veta mer om huset imorgon då jag HATAR att inte veta och så vore det inte helt fel att få svar på lite annat också men sådan tur har jag förmodligen inte...
Försökte oss på en diskussion om vart vi ska ta vägen idag också...haha vilket skämt.... Eller det är nog inte mycket till diskussion längre heller tror jag utan bara ett konstaterande att vi INTE kommer att komma fram till en lösning som är det ultimata för oss båda... Mitt förslag var att vi skulle skaffa oss två ettor med kokvrå så kan vi bo varannan vecka i dessa två... Ja, vad ska man säga, när det gått så långt så är det nog bäst att sluta tror jag...;-)

Imorgon börjar Patrik jobba så helgen har bestått av en del pysslande med schema och så... Nästa vecka är det ganska lugnt för mig så då passar vi på att träffa alla vi inte träffat på länge. Imorgon blir det fika med Hanna G och den här gången ska Liam försöka att inte bajsa på golvet..hihihi.... På tisdag är det ett möte klockan sex som jag inte vågar pratat högt om här eftersom jag inte vet om vederbörande läser (kan berätta mer för den som är nyfiken vid ett annat tillfälle) och sist men inte minst är det playtime med Hanna och Maya på onsdag...=)

Nästa helg ska jag andas och sedan startar två nya kurser som inte är att leka med. Hade inte tänkt att Liam skulle vara på dagis mycket mer än han är nu men det kan jag glömma. Det är tur att han trivs så bra som han gör och det kommer säkert att gå super!
Bra att han får vänja sig och testa på att vila på dagis och så utifall det blir jobb för mig snart...

Köpte förresten färdiga frysta pannkakor när vi åkte hem från farmor idag, jag och Liam, och det gör jag inte om för det var ingen höjdare. Dyra små pannkakor som inte alls var lika goda som hemmagjorda. Gör alltid själv annars men nu var det lite panik eftersom vi var så hungriga och det var det första jag såg där i frysdisken förutom 72 olika pizzor.

Nu ska jag nog gå och lägga mig så det blir måndag nån gång...=)


Så här såg det ut där Patrik var för två veckor sedan. Det får gärna stanna där ett tag till!


Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0