Den fula kursen...

Liam sover efter dagis nu och jag borde plugga men tar nu en liiiten paus eftersom jag suttit sedan före nio i morse...=( Den här tentan kommer att bli såå svår och jag ska nog vara glad om jag klarar den på andra försöket... Vi har haft två olika lärare och ingen av dom har kunnat förklara. Den första hon var hemsk, pratade svenska med brytning så jag trodde att jag skulle svimma första föreläsningen. för jag hörde inte vad hon sa ju!!! Dock något som blev lite lättare efter ett tag. Det enda den människan gjorde var i alla fall att räkna, räkna och räkna lite till, vilket vi fått veta så här mot slutet att kursen inte alls går ut på...???!!!
När vi väl fick en ny lärare, vilket vi var VÄLDIGT glada för, så visade det sig att det var en liten försynt herre som pratade så tyst så man hade behövt sitta en halvmeter ifrån för att ha en chans att höra något... Han hade heller inte haft kursen på flera år och kunde därmed inte mycket och kunde ABSOLUT inte svara på några frågor... HALLÅ?????? Just nu skiter jag i vilket och tänker göra ett tappert försök men kommer inte att bli deprimerad om jag inte klarar den...

NÄ om man skulle ta och fortsätta läsa i den där fula boken då!

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0