Vart har tiden tagit vägen?

Lämnade in ett nytt schema till dagis igår. Inte roligt men jag var tvungen att lägga till fler timmar eftersom de bara pumpar ut saker till oss i skolan...=( Det är tur att jag har ett "dagisbarn" Glömde att anmäla mig till tentan jag ska göra på lördag. Fick panik i måndagskväll när jag kom på att jag inte gjort det! Men jag lämnade Liam på dagis halv åtta i tisdags och slängde mig till skolan och tack och lov så gick det att ordna...=)

Idag är vi hemma. Jag ska plugga och ikväll åker Liam med mormor till Eskilstuna. Jag kommer att vara borta HELA dagen imorgon och på söndag måste jag plugga för omväxlighetens skull, eller inte!

Halv fem ska vi skriva kontrakt på att vi sålt huset. Så nu är det bara att försöka hitta nytt boende. När jag nu ska få in det i kalendern.... Vi kollade igår men helt plötsligt så finns det inte nåt av intresse just nu.... Vill ju helst inte ha något tillfälligt eftersom det ju inte är så jätte roligt att behöva flytta alla saker igen om några månader, men samtidigt så är det ju bra om vi kommer ut så fort som möjligt också... Helst skulle jag vilja flytta där i skiftet till det nya året för då har jag inte så mycket i skolan men vi får se hur det blir med det...

Moster Sara har fått jobb i London också så där rök våran barnvakt tyvärr...=( Men vi är glada för hennes skull ändå...=)

Ja vet inte vad som hänt mer här. Stressar som sagt mest runt och försöker få tiden att räcka till och låtsas som allt är lugnt när jag är med Liam så inte han blir uppstressad...

*Det ända som är bra med detta kalla hemska väder är att man får magmuskler!*

Säg något snällt
Postat av: Hanna

ojoj här händer de grejer ser jag! kul att ni fått huset sålt!! hoppas ni hittar nånyttni blir nöjda med nu då! Jag har också haft mycket med skolan nu, o du med ser jag, men vi måste försöka klämma in en "dejt" nåd dag..men enda dagarna jag kan nästa vecka är mån o tis e.m. kram

2009-11-06 @ 08:27:54
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

javisst, inte denna helg, vi ska till pappa då. men nästa söndag borde vi kunna :-) kram

2009-11-11 @ 22:10:42
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0