Torsdag och huvudvärk...

Har haft ont i huvudet sedan helgen och det vill inte gå över. Den extrema halsonten som suttit i några dagar har tack och lov i alla fall förvunnit så jag får hoppas att det blir bättre imorgon....=)


Så här hittade jag Liam härommorgonen....Han skulle absolut ha den kalla vällingen som stod på bänken och sedan blev det alldeles tyst... så här satt han och tittade på TV och åt välling...;-)

Vi har varit hemma hela veckan nu men jag tänkte att Liam skulle få gå till dagis några timmar imorgon för att tycker inte att det är roligt att vara med sin mamma hela dagarna...;-)
Inatt ska vi sova hos pappa/morfar så att Emma tar sig till skolan imorgon eftersom mamma/mormor är borta och pappa jobbar....Sedan måste jag plugga till en tenta på måndag hela helgen...=( Känner mig ganska trött på det här nu måste jag säga! Inte en lugn stund och inte hinner vi träffa några heller...=( Men men snart flyttar vi närmare Hanna och Maya så då blir det lite lättare att umgås med dom i alla fall...=)


Liams nya vrålåk som egentligen skulle vara en julklapp, men vi är inte så bra på att hålla oss så han fick den på en gång....;-) Det kommer nog bli en massa fina julklappar ändå så...=) 

Liams sysselsättning nu är förresten att tända och släcka lampor, kasta saker i badkaret eller ner för trappen och peka på saker som man sedan ska säga vad det är för något...=)

Nä om inte den här iprenen ska ta och värka nån gång då...

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0