Söndag och första advent...

Nu är Liam hemma igen efter att ha varit med Mormot sedan igår förmiddag...Det blev inget bröllop för våran del, vaknade efter en stund av att jag frös som en tok i fredags kväll och igår låg både jag och Patrik i soffan hela dagen. Liam har inte visat något alls efter den där vaccinationen i alla fall.

Idag är det lite bättre fast jag fortfarande har skit ont i armen och känner mig allmänt seg. Var i alla fall iväg på julskyltningen en sväng, det tyckte Liam var roligt eftersom han kunde springa som en tok...;-) Skratta som en tok gjorde han också när han sprang iväg...;-)

I helgen är det även ett nytt ord som kommit ur tokungen och det är GUBBE. Ja vad ska man säga, kan ju vara bra att ha nån gång... Sedan säger han ju Heeeeej med ljus röst hela tiden också....

Veckan som kommer nu ska jag jobba hemfrån hela veckan, det ska bli så skönt. Det är tokmycket att göra men jag slipper i alla fall restiden! PÅ tisdag ska vi åka till Hanna och Maya, äntligen, och hälsa på. Det var evigheter sedan och vem vet, nästa gång vi ses kanske Maya är storasyster...=)

Nä nu tycker jag att det luktar här...


Säg något snällt
Postat av: Hanna

jasså så de va vaccinationen ni blev dåliga av. uscha då! skönt att Liam inte reagerade iaf då!

hehe ja vi ser mycket fram emot tisdag!!

2009-11-29 @ 18:46:56
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0