Jag hatar att vara sjuk...

Efter att ha varit hemma hela förra veckan med Liam så kändes det skönt att få en vardag igen....trodde jag i alla fall...för nu är jag sjuk istället. Dock tänker jag inte ligga hemma än och glo utan det får allt vänta tills/om jag blir ännu sjukare. Än så länga har jag ingen feber så då går det...

Ska alldeles strax väcka Liam så att vi kan åka till dagis. Usch det här är alldeles för tidigt för oss känner jag...;-)

Annars händer det väl inte så mycket här tyvärr. Skulle behöva fixa en massa inför flytten men har lite svårt att hitta tid. De närmaste fyra veckorna kommer att vara lika kaosartade som de senaste har varit så....
I lördags var jag och Patrik i Borlänge och handlade lite, det var trevligt....=) Liam fick vara med mormor och morfar eftersom det är svårt att göra nåt sånt där som inte är på hans villkor....;-)

Nä nu är det bäst att väcka monstret så vi kommer iväg...
Får skriva mer en annan dag...

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0