Här händer det grejer...

.. Igår var vi och skrev kontrakt på en lägenhet i Grangärde. Vi bodde ju där innan vi flyttade hit till huset fast i en annan lägenhet då. Ska ringa vaktmästaren idag igen så vi kan få titta igen och mäta lite och så. Flytten bär av den 1 januari så det är inte så långt kvar. Tyvärr var det ett väldigt litet förråd så vi kommer att behöva lite plats på andra ställen men det ska väl gå bra tror jag...=) TÄnkte att vi redan nu skulle börja flytta sådana saker som vi inte ska ha i lägenheten så blir det inte så mycket när vi väl ska flytta...
Sedan är det bara dagis som måste fixas. Hon var självklart sjuk på kommunen men jag tänkte att jag skulle skicka in alla papper så att hon har dem när hon kommer tillbaka i alla fall....

Sjuka är vi här också idag. Fick hämta Liam på dagis redan vi två igår för att hostade så mycket och vägrade äta och sova... Var dock pigg när vi kom hem och åt utan problem men det är lika bra att vara hemma ändå för säkerhets skull. Är inte riktigt frisk jag heller med huvudvärk och ont i halsen så det är nog bra för mig att vara hemma också, vilket jag nog inte hade varit annars...;-)

Liam pratar väldigt mycket nu för tiden. De hade reagerat på det på dagis också.... Och när jag frågar honom något så svarar han alltid -aaaaa... hihihi....
Åhh och så kan han alla rörelser till Imse vimse spindel. Sjöng den när vi skull sova för ett tag sedan och då började han....=)

Får lika badkar som mamma/mormor har i nya lägenheten så då kan Liam bada där. Nu badar han i balja här hemma eftersom vårt bubbelbad inte är rakt och det är så lätt att ramla då...


Så här fin var Liam när det var Halloweenfest på dagis, kan erkänna att det var det ända jag hittade i hans storlek...

Nä nu är det bäst att vi kickar igång dagen här i alla fall för lite ska vi väl få gjort. Nu har ju iprenen jag tog börjat värka och halsen gör inte lika ont efter lite te så...=)

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0