Fredag...

....och nu är hela familjen vaccinerade. Snacka om att det var löpande band och det var verkligen bara att kasta sig in i rummet när de ropade -nästa...
Ingen av oss har känt av något än så länge så vi får hoppas att det fortsätter så...

Sedan har vi lyxat till fredagslunchen med fläskfilé. Vi köpte det förra helgen men det har inte hunnits med att äta den, men idag blev det äntligen av...=)

Imorgon ska Liam sova hos mamma/mormor eftersom vi ska på bröllop. Jag vet inte vad jag ska ha på mig och någon present har jag inte köpt än. Snacka om att vara ute i sista minuten,  men jag har verkligen inte hunnit. Tänkte att jag skulle lämna Liam hos mamma strax före tio så att jag hinner till stan en vända. Jag har en överdel, men behöver en kjol och strumpbyxor. Har ingen aning om vad jag ska köpa  till brudparet heller. Tänkte kolla runt lite på internet ikväll och hoppas då få lite tips...

Min förkylning blev inge värre tack och lov så nu är det bättre. Liam är också bättre så nu hoppas vi att vi klara oss ett tag i alla fall...*peppar peppar*

NÄ nu ska jag väl hitta på nåt med monstret här. Eller han tittar på Dora så jag är väl inte så intressant för tillfället...;-)

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0