Vi lever!

Igår hade jag en sådan där dag då jag verkligen inte lust med något alls, och då gjorde jag ingenting heller typ...Kanske inte det bästa med tanke på att jaghar så mycket att gra nu att jag inte vet vart jag ska börja...=(
Tur att jag har Liam så att jag har nåt roligt att berätta i alla fall....=)

Liam:
Allergitestet visade ingenting. Läkaren var en j*vla idiot (ursäkta) som talade om för lilla mig att man inte blir allergisk när man är så liten. Nä sa jag, det är säkert jätte normalt att klia sig i ögonen konstant, gallskrika och ha svårt att andas. och det var säkert bara en slump att allt detta försvann när djuren flyttade!

Två tänder på överkäken är på väg, ara nån dag kvar sedan är det fem totalt...=)

Han står HELA tiden och igår tog han några steg bakåt. Självklart med hjälp men...

Han klättrar på precis allt

Älskar när vi kastar boll till varandra

"Pratar" för fullt. DaDa och Edä

Liam napp - mamma napp. Stoppar den först i sin mun och sedan i min mun...

Skyndar sig att krypa efter så fort man går nån stans

Kröp i sömnen häromnatten

Har svårt att komma till ro på kvällen och somnar helst halvsittande i mitt knä

Har äntligt fattat det där med mat. Dok inte kött, men fisk och spagetti och köttfärssås så klart...;-)

*Har en dum mamma som inte låter honom kasta sig ner för trappen och som inte låter honom leva på ersättning....*





Säg något snällt
Postat av: Hanna

stora kullen, gud va de går undan nu!!! Va typiskt att testet inte visade nånting då, o läkare kan man inte alltid lyssna på, man vet ju bäst själv..kram

2009-05-08 @ 06:56:34
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0