Puss på dig Pappa....

Inatt har Liam sovit i sin säng hela natten. Han fick nattvällingen redan vid halv elva igår kväll. Han gnällde nämligen från sin säng då så jag trodde att det var det han ville men när jag kom upp med maten så sov han, men bebisar är ju inte omöjliga så han åt i sömnen...;-) Sedan hörde jag hur han pratade inifrån sitt rum vid halv sex så då hämtade jag honom. Han stod då i sängen och lyste upp som en sol när han såg mig...=) Sedan fick han busa i sängen mellan två halvdöda försäldrar ett tag...;-) Patrik gick sedan ner med honom och jag sov till strax efter åtta... Såååååå skönt!
Vid halv tio åt vi frukost tillsammans och hela familjen klappade i händerna för fulla muggar...=) Haha om någon sett oss där...
Åhh jag höll ju på att glömma det viktgiaste! Patrik pussade Liam på ryggen när vi låg i sängen för han är ju sååå kittlig där och då vänder sig Liam om, böjer sig fram och ger sin Pappa en stor puss tillbaka...=) SÅååååååå sött........ Han har ju pussat mig några gånger också men det här var ju så mycket gulligare....



Så här satt våran gounge igår när det fortfarande var fint ute... Satt in nappen så att inte stenarna skulle kunna stoppas in i munnen...

Nu sover Liam och Patrik är ute i garaget så jag ska börja med skolan tänkte jag....

Säg något snällt
Postat av: sofia

hihi va mysigt:)

2009-05-27 @ 16:48:32
URL: http://sodiro.blogg.se/
Postat av: Cecilia - Miliams mamma

Kikar in och ville bara säga hej mest. Söt son och fina hundar också :)

2009-05-31 @ 20:11:18
URL: http://millesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0