Hjärtat i halsgropen...

Vi gick ut en stund här på eftermiddagen efter mitt seminarium och vi började diskutera när bilen skulle besiktas. Jag har ju varit så säker på att juni, det är det allt, men i alla fall så gick jag in och tittade och på skärmen står det att det blir körförbud på bilen den 1:a juni... 1:A JUNI!!!!!!!!!! Tv dagar kvar på denna vecka och självklart inte en tid så långt ögat kan nå... PANIK!!!!!! Hittar EN tid i Malung imorgon och vi har ju inte så mycket att välja på så det får bli en liten utflykt imorgon då.... Tänk om jag inte hade tittat och vi hade fått hem en lapp att det var körförbud på bilen....Hemska tanke!

Nä någonting roligare är ju att jag nått mitt andra delmål i viktnedgången. Känns verkligen JÄTTE bra för det har stått ganska stilla nu ett tag.... Nu är det bara att ge gärnet för snart är det bara en månad kvar...=)

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0