Helgen som var...

Jag med mitt minne kommer ju knappt ihåg vad jag gjorde i helgen ju...;-)
Hmmm.... Jag tror faktiskt inte att vi gjort så mycket. Fixat här hemma mest. Det finns ju så mycket att göra så det verkar aldrig ta slut...

Just nu håller jag på att klippa gräset men bensinen tog slut och jag tror att Liam behöver sova så jag måste nog fixa det först...
På tal om Liam så har han snart två framtänder uppe, han står HELA tiden men är inte intresserad av att gå så det kommer nog inte riktigt än, och det tycker jag är bra för än så länge så är det ju lite lättare att hålla reda på honom....

Nä nu måste jag fortsätta här...

Säg något snällt
Postat av: Hanna

ja han va så goo :-)

2009-05-25 @ 19:43:26
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0