Godmorgon Tisdag...

Om 40 minuter väntar seminarium. Domen för vårt arbete hittills. Nervös nä då....eller...ja väldigt om jag ska vara ärlig. Vår lärare är en gammal gubbe som inte säger saker i onödan tror jag... eller han kan säga en sak när vi mailar honom och frågar en sak sedan säger han något annat på seminariet en vecka senare sedan...
Skrev klart ett arbete i den andra kursen igår i alla fall så där är det "bara" muntlig tenta kvar.

Liam har ingen aptit nu för tiden tydligen. Spottade bara ut gröten imorse. Han som alltid brukar äta hela portionen ju... Jaja han säger väl till när han är hungrig då. Han är ju pigg och glad så...

Idag tyckte Patrik att vi skulle fixa ute i rabatterna på eftermiddagen. Får se vad det bjuds på för väder. Det är bra om han är med för vissa saker är han bättre på än mig så är det bra... matlagning och blommor är inte min starka sida så det var väl tur att jag hittade någon som är bättre...;-) Jag tar väl Liam pruttunge jag då...=)

Ha en trevlig tisdag...

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0