Godmorgon soliga tisdag...

Somande på soffan vid halv nio igår. Var så trött efter en VÄLDIGT tidig morgon och så en utedag på det... Men det är härligt att vara trött på det viset, mycket bättre än att bara vara allmänt seg tycker jag...

Vi har redan hunnit med en del idag. Har precis stekt pannkakor... Det är väl det enda som Liam har ätit utan någon protest alls hittills tror jag...;-)
Framtanden är helt framme nu förresten så nu har han sju tänder totalt, alla framtänder och så de som är bredvid, fyra nere och tre uppe...=) Så tugga är inget problem längre...

Klippte som sagt gräsmattan igår. Fattar inte hur jag orkade göra det förra sommaren i värmen och höggravid. Måste ha varit jävligt vrång...;-) Bra träning är det i alla fall med tanke på att vi inte har en plan gräsmatta utan det går upp och ner, och åt alla andra håll också....

Nä nu måste jag fortsätta här och försöka få LIam att sova en stund för han är JÄTTE trött....

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0