Godmorgon, Godmorgon...

Febern sknade upp till nästan 39 igår morse. Patrik fick åka till apoteket och inhandla ipren, annars hade jag inte klarat av provet igår. Klarade av att vara uppe kosta stunder också men satt eller låg mest i soffan och talade om vad Patrik skulle göra...;-) Haha nä då men jaag känner mig ju helt handikappad när jag inte orkar nåt....
Provet kändes bra i alla fall, hoppas bara att det gick lika bra som det kändes...
Framåt kvällen slutade i alla fall iprenn verka och febern gick upp ordentligen igen så jag låg mest och sov på soffan. Missade Greys, men får väl se reprisen då. Visst är den på fredag?

Liam står mer och mer förresten. Han håller ofta bara i med en hand och igår var det bord, soffa, bord, soffa.... som gällde. Det går lite väl fort om ni frågar mig.
Går gör han också helt plötsligt när han får något framför sig som är lite stadigt...=)
Valla bebis HELA sommaren kommer det att vara...=)

NÄ nu ska jag försöka få  i mig lite frukost. Har inte så mycket till aptit men det behövs för annars kommer jag må dåligt även för det...

Säg något snällt
Postat av: Storasyster

Krya på dig lillasyster.. Du kan ju inte ligga å vara sjuk.. :P kram kram

2009-05-14 @ 08:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0