Funderingar kring vardagsrummet...

Först och främst ska vi ju måla om. Just nu är det brun tapet och det ska bli vitt. Jag vill även ha en fondvägg tapetserad. Patrik säger nej då han inte är så förtjust i att tapetsera, men jag har inte diskuterat klart än så vi får väl se...;-)

Men i alla fall så måste vi få bort allt vid TV:n, som xbox, dvd och ja en del annat s jag tänkte mig något i den här stilen...


(Från ikea.se)

Dock har vi tänkt att bygga själva ,eller Patrik, men något liknande i alla fall....

Sedan vill jag ha ett lite mindre soffbord som passar till TV-möbeln så då tänkte jag något som det här...


(från ikea.se)

Sedan ska gitarrerna upp på väggen...

Kanske barnsäkra uttagen och lådor...

Har jag glömt nåt?

Gardinerna är borta också så det finns inget att dra i och inga gardinstänger som kan ramla i huvudet...

Sedan ska det bli ny kamin i vardagsrummet när vi sålt den i köket...=)

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0