Fredagen...

...startade halv sju. Eftersom pappa och emma skulle komma och hämta oss vid nio så blev det lite bråttom eftersom jag inte hade packat eller så... Vi lyckades i alla fall och vi kom iväg strax efter nio. Bilresan gick bra. Liam sov ungefär hava vägen och sedan stannade vi för blöjbyte och lite fika sedan fortsatte vi hela vägen fram till Bollnäs och moster Malins lägenhet. Där fanns det mycker roligt att titta på....=)

Sedan handlade vi lite ocjh åkte till stugan i Simeå...
Emma och Liam hittade en rolig sak...

                                                    

Hjulen höll inte riktigt men jag var tvungen att ta kort innan vi tog ur honom...

Sedan var jag oh Liam med pappa/morfar till min farfar...



Nu är det lugnt här. Liam har vaknat en gång och varit jätte ledsen. Hoppas att det inte händer mer så att han fåt sova nu för imorgon är det mycket.

På förmiddagen ska jag och träffa Kita! Sedan blir det 80-årskalas på eftermiddagen.

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0