Fredagen...

Idag har vi gjort mycket....
Morgonen var väl som vanligt med frukost och duschning och så men sedan tog vi oss ut på en promenad. Eller det var väl meningen att vi bara skulle ut och hänga tvätt men det var ju så fint så vi tog oss en sväng jag och Liam...=)
Sedan var det lunschdax och så var vi väl inne en stund och lekte, men jag fick sådan lust att åka upp till jysk och rusta så vi klädde på oss och åkte dit. Liam var lite gnällig och trött eftersom det började närma sig sovdax, och jag hade så klart glömt nappen hemma, så vi gick in på coop och köpte en uppsättning. Som jag fick lova att öppna innan vi hann fram till kassan så klart...;-)
Köpte 5 säckar jord för 99 kr på coop bygg. Det behövs verkligen här i rabatterna kan jag säga...

Lite senare nämnde jag för Patrik att det var 25 % på högtryckstvättar på coop bygg så vi var där på 5 minuter typ...;-)
Nu kom han precis hem förresten med en ny kran till vattnet ute för den gamla gick sönder i vintras. Bäst att gå ut och se hur det blir...=) Jag ska förresten tvätta altan med högtrycken imorgon för det var med en altantvätt....=)

Ha en trevlig fredagkväll... Själv ska jag skriva klart ett arbete som ska vara inne om 5 timmar och 20 minuter....=(

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0