Fredag!

Just nu är jag och Liam lite oense om hur det egentligen fungerar här i världen... Jag tycker att han ska ligga i vagnen eftersom han är trött, han tycker att han ska stå i vagnen vilket vi har liiite dålig erfarenhet ifrån eftersom han har ett rejält blåmärke i pannan efter förra gången... Men i alla fall så slutar det med att han får vara på golvet tills han stupar....

                       
När vi är ute sitter vi fast...men är lika glada för det....;-)

Får se vad dagen idag har att erbjuda då. Solen lyser än så länge men man vet ju aldrig tyvärr.... Skulle vilja fortsätta ute men jag vet inte.. Patrik kanske skulle fiska och jag tycker det är så tråkigt att fixa själv så...

                                    

                  

Så här långt har vi kommit hittills i alla fall... Trädgården är ju gammal precis som huset och det finns mycket sten att använda så vi kommer gå på det...=)

Säg något snällt
Postat av: Hanna

va fint ni gör :-)

2009-05-22 @ 14:37:50
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

ps kameran funkade inte för vi har windows vista o de funkade inte på den..men nu har de löst sig endå, kom på att jag kunde använda digitalkameran.kram

2009-05-22 @ 14:38:43
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0