Det kom från en klarblå himmel...

Igår eftermiddag åkte Patrik till sin pappa, tyckte att han kunde göra det eftersom jag skulle plugga till provet (som är idag) hela kvällen. Eftersom Liam inte sovit så mycket på dagen så visste jag att det skulle  bli en tidig kväll för honom. För att fördriva tiden så städade vi huset när pappa åkt eftersom Liam tycker att det är mycket roligare när jag springer runt än när jag sitter stilla...;-) Mot slutet av städningen så började jag känna mig dålig. Ont i hela kroppen och allmänt slö. Liam somnade vid sex och då åt jag och tog ett bad. Hoppades att det skulle hjälpa, men det gjorde jag inte. Strax efter sju fick jag gå och lägga mig med 37,7 i feber... Trevligt.....
Det var min pluggkväll det...

Så nu har jag en massa och träna på, med feber även idag. Men jag måste göra provet idag så det är bara att bita ihop... Liam har varit väldigt snäll inatt i alla fall och sovit hela natten...

Hoppas att ni får njuta av det fina vädret idag i alla fall. Jag kommer nog hålla mig inne jag och hoppas på att ingen annan här får feber....

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0