Den nya veckan är här...

Regn är det visst idag. Skönt för då vill man inte vara ute och jag kan ju inte ändå för skolan så....

Jag och Liam åkte in till stan imorse och fixade lite saker, sedan hem och åt lite banan. Sedan har han mest krypit runt här och diskuterat med sig själv...;-)

                               
Korten är några dagar gamla...

Själv har jag gjort en jätte tacopaj...



Åt precis av den och den blev bra...=) Tur det med tanke på att det kommer att krävas några måltider för att den ska ta slut...

Nu ska jag se till så Liam somnar här för han har sovit tre minuter i bilen bara idag....
Sedan är det skola som gäller resten av dagen tyvärr...


Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0