Dagen...

På förmiddagen åkte pappan i huset iväg och kommer hem imorgon eller på lördag.. så nu är vi hemma själva här...=(
Jag fixade med skolan på förmiddagen och ska fortsätta nu tänkte jag. Vi var även en vända till affären och slängde lite skräp på vägen. Annars har vi bara varit hemma. Känner mig ju inte 100 % frisk idag så det är lika bra att ta det lite lugnt.

I helgen blir det väl en del vändor för att hälsa på försåtr jag och så har vi en gräsmatta som börjar bli lite väl lång. Ska även ta ner lite buskar och fixa lite annat här ute tänkte jag. Vi har en väldigt trevlig trädgård på så vis att det växer och växer, spelar ingen roll vad det är, men jag känneratt jag inte har tid för en trädgård som tar mycket tid just nu så därför ska det vara så enkelt som möjligt...
Den dagen jag inte har något bättre för mig så kommer jag nog börja plantera både det ena och det andra, men inte nu...

Nä nu är det bäst att jag börjar arbeta här för det är en del att göra...
Liam somnade på fem minuter idag efter att bara ha sovit en liten stund på eftermiddagen...

Säg något snällt
Postat av: Hanna

Tack känns superbra...ja du jag tror vi får tillträde till huset i slutet av juli / början av augusti.. hur är allt med er?? mycket med skolan? vi har precis fått uppgiften till vår sista tenta o den är inte rolig kan jag säga!! :-)

2009-05-14 @ 20:36:01
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0